Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 October 2009

Hari Sabtu adalah hari untuk berjemur, berpanas dan berpeluh!

My very first experiencing Family Day with this faculty's staff, and it was GREAT! We had too much fun throughout every activity, even I only get to involved in one event only.. hehe.. But, it was worth it, coz we've won the game.. yeay! Bukit Gambang Resort City adalah sangat panas, dan I lupa mahu apply sunblock (mmg xsuka pakai dan xpernah ingat nak pakai pun) dan hasilnya hari ini, kulit muka rasa kasar macam kertas pasir dan mula mengelupas (hate it!). I juga sangat bertuah dalam lucky draw coz dapat 2 buah hamper ( 1 kecil, 1 besar gileh sampai orang cakap hamper lagi besar dari badan). Haha.. Dalam hamper semua ada barang-barang makanan, macam suruh I makan banyak2 lagi je gayanye. I baru je ingat nak kurangkan berat badan. Camne ni eh?

Lepas habis semua acara permainan, I teringin nak masuk kawasan water theme park. Tak tau la kenapa ramai sangat orang, sampai kene parking jauh gila (I memang xsuka tempat parking yang jauh dari tempat yang nak dituju). Memang bersemangat la, berjalan kaki dari tempat parking ke main entrance theme park tu, dengan muka steady dan cubaan menahan mulut dari mengomel dan mengeluh juga adalah berjaya! The theme park was OK, I guess. Memang sesuai untuk family yang nak bawa anak-anak bawah 12 tahun main-main air. But, for adults, I rasa yang paling mencabar pun adalah tube slides and family raft. 1st time cuba tube slides, rasa overexcited sebab sangat laju dan memang rasa xnak buka mata walaupon isi perot rasa nak melompat keluar! Hahaha. Tapi lepas itu, jadi semacam addicted sehingga mencuba sehingga 3 kali, dan tidak mengeluh sedikitpun walaupun terpaksa memanjat tangga yang tinggi sambil mengangkut tube yang boleh tahan berat untuk naik ke tempat permulaan.



Ni la slides yang diwar-warkan. And cube bygkan betapa penatnya nak mengangkut tube dari bawah ke atas. Boleh mengah tau!

Meh ramai-ramai kita pergi Bukit Gambang Resort City lagi! (Tak payah ajak I la, coz I dah bosan..hehehe) Harga tiket pun murah dan yang lagi best.. Taman Tema Air yang terbesar di Pantai Timur tu!



No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails