Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 January 2011

Jadual Bayaran SLAB 2011 (updated)

Sebagai seorang staf universiti yang sedang cuti belajar, memang aku suka cari jadual pembayaran SLAB ni. Bukan apa, supaya senang nak merancang kewangan nanti. So, here we go. Aku letak kat sini terus, senang sikit aku nak refer nanti.

taken from here

Dan, kalau nak check details bayaran elaun tu, bolleh check dekat link ini. Yelah, kadang-kadang kita tahu dapat duit, duit apa pun kita tak tau kan. Hehe

3 comments:

  1. oooh thank u ati! muah muah! aku ni pemalas nk amik tau. tau tau duit masuk, pastu abes. kikiki. ko hr tu ada bg aku link utk cek akaun kita yg psl duit slab ni. ada lg x??

    ReplyDelete
  2. mimi: ade link kat atas, br update. hehe

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:47 AM

    awat duit untuk bulan nov, disember dan jan tak masuk lg ni?

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails