Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 October 2009

07 Rindu yang menyeksa!

Rindu yang amat sangat adalah seksa, pedih dan menyakitkan. Orang kata, rindu tu lazat. Yelah, lazat sangat. Tapikan, rindu yang melampau akan menyebabkan daya ketahanan mental seseorang itu terjejas.. hahaha.Die macam kalau boleh nak jerit kat semua orang yang : "I tengah rindu soulmate I nih, boleh tak jgn kacau I nak layan perasaan jap". haha.
Kesimpulannya, nak cakap yang ini saje -->syg! cepat la balik! I miss u like crazee laa..

4 comments:

  1. ana tanzizi10:21 AM

    athie...

    i feel u..

    ahaahahha...

    ReplyDelete
  2. ehhh..asal bunyik gelak aku tadik mcm jahat..meh aku buat bunyik gelak baek..

    huhu..


    aku memahami ok rindu merindu nehhh...

    ReplyDelete
  3. mode jiwang mode jiwang

    ReplyDelete
  4. pysad: sile la join! hahaha
    ana: wahh..tp ko lg champion la kan.. eh, dh nk ujung thn, xlame lg blk la kesayangan ko..

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails