Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 October 2009

Siaran langsung

Rupenye kan..siaran langsung yg kita selalu tengok kat tv tu x seindah mane pon mcm hari tu, kebetulan la, kat UMP nih buat live rancangan Al-Kuliyyah tuh, masa belum mula pon lagi rancangan tuh, ada la seorang pengacara bersama nih (wanita yang xdikenali oleh aku) minta beberapa orang pemuda-pemudi yang sukarela nak tanya soalan.. Ingatkan kena la reka-reka soalan sendiri, rupanya dah siap dah set-set soalan tu...patutla soalan-soalan diorang selalu nampak mcm gah je.. hehehe

p/s: ustaz fauzi (pengacara) putih melepak wehh..n comel..hehe

2 comments:

  1. rajen2 la lg menules ye..

    ReplyDelete
  2. wah22! we'll wait n see.. ngeh..ngeh

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails