Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

31 March 2010

After 8 years

Selalu aku rasa muda, tapi hari ni terasa tua pula. Yelah, dah 8 tahun dah meninggalkan zaman persekolahan. Surprisingly, Fhaten cakap tulisan aku masih lagi tulisan typical budak STF. Hahaha. Terharu aku weh. Aku ingat nilah tulisan aku yang paling buruk sekali, sebab dah lama dah tak menulis kan. Asyik menaip je. Skill menaip memang dah meningkat sekarang. Oh, tapi yang tak best adalah mata pun dah ada hint-hint nak jadi rabun. Sangat tak seronok. Ada satu hari tu, mata aku berair bila tengok skrin komputer lama-lama. Perlukah aku pergi check mata, cik Ilah? Sebelum ni, aku memang dapat full marks bila time eye test tu. Hahaha.


 
Hish..bukti tulisan semakin buruk. Teringin mahu buat tulisan sambung-sambung, sampai sekarang tak reti lagi. Sedih.

1 comment:

  1. tulisan aku pon org ckp masih same!hahaha..sebijik2 je..senang paham

    mata berair sbb lame tgk komputer tuh normal je,sbb biasenye bila fokus lupe nk kelip mate..

    tp kalo dh rase blur2,maybe dh develop astig nye power (rabun silau)

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails