Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 March 2010

True, the truth hurts!

Oh, benci sungguh! Seharian memerah otak nak siapkan benda yang satu ni. Tapi, masih tak dapat-dapat lagi penyelesaian. Otak dah penat. Tapi, mesti aku juga yang kena siapkan ni. Tak tahan dah. Jadi kuli dah tak seronok. Lebih-lebih lagi bila orang lain yang sepatutnya sama-sama bersusah payah bersikap lepas tangan. Kadang-kadang aku tak faham apa motif manusia macam ni datang kerja, tapi tak nak buat kerja. Jadi sekarang, aku dah malas nak ambil tahu kisah hidup kau. Kalau boleh aku nak cakap yang aku dah  muak sangat dengar cerita sama berulang-ulang kali. Tapi, nanti orang yang suka berlagak serba-serbi tahu dan tak reti mengalah macam kau  mesti tak dapat terima kenyataan. Entahlah. Bagi aku, orang bijak tak canang dekat orang yang dia bijak. Ah...Biarlah aku yang kalah. Anggap je aku hormat orang tua. Dah tua bangka pun tak sedar diri lagi. Pemalas!

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails