Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

09 March 2010

Penat la tahan

Aku suka dekat sini. Sebab bila aku rasa nak marah, boleh marah-marah kat sini. Sebab kadang-kadang ada banyak benda dekat ofis yang boleh timbulkan perasaan nak memaki. Ok, fine, mungkin aku pengecut sebab tak berani nak maki depan muka orang yang patut di maki. Tapi kalau dah dasar pekerja bawahan macam aku, siapa yang berani kan? Yang penting hati aku puas. Dah, hari-hari akan datang memang mencabar. Aku ke harus berubah? Ke orang yang patut dimaki harus belek diri sendiri dahulu? Oh, penat. Ah, nyah kau kebencian!

2 comments:

  1. kalo aku..kalo ada orang2 yang tetiba nk membuatkan aku hangin satu badan kat opis..aku jawab macam ni je 'oh..ok' senyum dan pandang tempat lain, buat kerja sendirik dan tak bercakap..rasa puas hati sendirik

    ReplyDelete
  2. SR:haha.. ko mmg hebat, sbb boleh ignore terus je mcm tuh. .harus mencontohi ko lah.. ngeh2

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails