Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

02 April 2010

Al-Fatihah Din Beramboi

Kematian itu memang pasti. Dulu-dulu, aku tak rasa pun dia kelakar sangat. Lagi-lagi zaman Apek meletup-letup dulu. Tapi aku rasa style lawak dia dah mula macam best sikit sejak dia join juri Raja Lawak latest season tu. Walaupun, pada mulanya aku tak faham kenapa Astro pilih dia jadi juri. Aku memang layan lah Raja Lawak ni, semata-mata sebab host dan juri-juri yang lagi best dan kelakar dari peserta-peserta diorang ni. Haih, rasa macam dah tiada lagi pelawak macam dia zaman sekarang ni kan. Dengar pagi@Era pun semata-mata sebab Aznil & Pak Din kan? Pak Nil dah takde geng dah sekarang. Al-Fatihah buat Allahyarham Din. Semoga rohnya dicucuri rahmat.


No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails