Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

03 March 2010

Hari sibuk!

Baru lepas seksa. Haha. Aku suka sebenarnya dengar presentation student kat sini. Sebab mereka akan cuba buat muka meyakinkan, walaupun kantoi sangat tak tahu apa-apa. Dan lagi satu rasa seronok dapat bagi soalan bertubi-tubi. Rasa macam, 'padan muka kau, kecut perut tak reti nak jawab soalan aku" Hahaha. Efek kejam memang hebat. Oh, dapat banyak sangat sticker pasal kempen keselamatan jalan raya ni. NC pulak tu yang bagi pagi tadi. Nak je aku cakap, "hai, dato' ingat saya lagi tak?" . Haha. Asal buat kempen-kempen macam ni, mesti nak kena bagi sticker banyak-banyak ke? Macam, aku boleh jadi pemandu berhemah ke bila aku letak sticker banyak-banyak kat kereta aku. Bagi aku, pemandu berhemah ke tak ke, ni semua dari dalam diri masing-masing, bagilah sticker segunung pun takkan berubah punyalah. Tapi aku suka sebab ada kamera ambil gambar dengan Dato' NC. Rasa popular. Hehe.

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails