Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 March 2010

Masalah rumahtangga lagi.

OK. Tak faham lah dunia sekarang. Pagi-pagi dah terdengar masalah rumahtangga orang dekat radio. Haih, apa punya jenis suami lah. Kalau syak isteri tu curang sekalipun, tak payah lah pergi mengadu sampai kat radio. Masalah rumahtangga tu pandai-pandailah settle sendiri. Takkan nak heboh satu dunia kot. Apa motif sang suami? Mahu canang satu dunia yang isteri kau curang? Kenapa? Dahlah kau cakap isteri kau tak ihlas lah. Kalau aku lah, memang aku sentap habis ok! Sebab sudahlah tuduh-tuduh, lepas tu tak berani nak tanya sendiri pula tu. Tanya je lah, dah kahwin sepuluh tahun, takkan tak kenal hati budi isteri lagi. Aneh betul.

4 comments:

  1. kat hot kan pg td? aku br dgr sikit dh tukar radio lain..kadg2 aku rasa hot tu mcm menyibuk2 lebih2 plak..yang si pendengar2 pun bangang ada ke kompeln kat radio..lebih baik btau kat unit kaunseling ke pejabat agama ke utk dptkan pendapat..bongok

    ReplyDelete
  2. tulah pasal SR, tensen je dgr ni. HOT fm skang dah ala2 melodi dh.

    ReplyDelete
  3. blog walking,

    dulu suka hot tapi skrg mcm dh suam2 je. Ai pn dah tak berapa minta hot dah

    ReplyDelete
  4. Totyati: me too! i think hot dah hilang fokus sekarang. Haha..

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails