Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 April 2010

Yang mana satu, idaman kalbu

Fuh! I am now craving for a new mobile phone. Hahaha. Walaupun hanya satu impian yang mungkin tidak akan menjadi kenyataan, tapi..tak salah untuk bermimpi kan? OK, jom tengok yang mana satu berjaya jadi pujaan hati. Dapat atau tak, belakang kira!
 

 







Oh, I nak sangat iPhone. Tapi kalau tak dapat, HTC Desire tu pun jadilah. Yang penting, mesti jenis wide screen begini. I tak suka la E series. Hidup mesti lebih indah kan kalau dapat hp hot begini.

4 comments:

  1. miss lolly: kan? kan? menggoda sgt. ouch.. =)

    ReplyDelete
  2. i vote for i-phone.

    ReplyDelete
  3. Yanie: Itulah, siapa nak sponsor iphone nih? haihh...

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails