Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

04 April 2010

Sesi mengenang nasib

Benda-benda yang aku rasa sangat annoying sekarang:


1. Orang yang berlagak pandai dalam sesuatu perkara. Tetapi realitinya, bukan tahu apa pun. Lepastu, berlagak suci bila pendapatnya tak diterima. Hahaha
2. Rakan serumah yang pelik. Suka sangat defrost fridge. Walaupun memang fridge dia, tapi aku tetap tak puas hati. Yelah, dia main buang ikut suka hati dia je makanan aku. Macam bangang!
3. Banyak lagi yang aku tak berkenan dengan no 2, tapi yang part defrost fridge tu yang paling aku tak tahan sekali. Yang lain-lain aku masih boleh bersabar.


Lagu malam ni. Tak boleh tidur lah pulak. Oh, pemilihan lagu tiada kaitan dengan kesayangan I. I bahagia dengan dia. Ngeh2. Lagu ni sedap nyanyi bila karok lah. 

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails