Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 April 2010

Hujan oh hujan!

Bangun pagi, tekak rasa sakit. Dengar bunyi hujan kat luar. Macam lebat gila je. Sangat malas mahu bangun dan bersiap. Haihh.. badan pun sakit-sakit. Tak guna betul. Ni mesti sebab lari semalam ni. Peha rasa nak tercabut. Hahaha. Banggalah sebab menang 4x100m semalam, walaupun aku bukan jenis kuat lari pun. Hehehe. Aku pun tak faham macam mana aku boleh setuju nak join olahraga ni. Aku sendiri pun rasa macam pelik. Jogging pun aku tak suka sangat. Dulu-dulu time kat stf aku paling benci bila kene riadah masa hujung minggu. Hahahaha. Yelah kan, dulu masa berat aku tak sampai 43kg pun aku lari lembab, apatah lagi sekarang dengan berat nak menghampiri 50 kg. Berangan je lah mampu lari laju-laju. Hehe

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails