Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

14 April 2010

Bukan jalan-jalan cari makan

Dua hari lepas puas merayap sebab kena pergi evaluate students yang tengah buat LI. Kalau boleh aku memang mals nak pergi, tapi sebab dapat duduk berehat dekat rumah, aku pun layankan aje lah. Yelah, bukan selalu dapat melepak macam ni kat rumah mak bapak. Hahaha. Dah penatlah dibuli, sesekali nak juga berehat.

Pasal praktikal budak-budak ni pula, macam-macam komen aku dengar dari diorang. Penat kerjalah, dilayan macam Indon lah, bosan lah. Haih, banyak sangat sampai aku pun malas nak layan. Jawapan aku yang paling popular, "Eh, haritu tak sabar-sabar sangat nak kerja. Sekarang dah tak tahan ke?". Itulah, dah berbuih mulut aku cakap, kerja ni tak menarik mana pun. Hahahaha. Aku beritahu facts je. Betul kan?

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails