Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 July 2010

Mentor ke protege?

Akhirnya, terjawab juga teka-teki siapa juara Mentor semalam. Ish, Mentor ni dah makin bosan dah. Macam biasa, tepat jangkaan aku yang si Mohd tu jadi juara. Tapi tu lah kan, bagi aku dia tak ada gaya juara langsung, suara ok lah, tapi kalau nak jadi juara memang out lah. Macam ada kureng sikit lah. Aku yakin yang ramai vote Mohd ni sebenarnya peminat-peminat fanatik Ziana Zain je. Kalau dah fanatik, tak kesah lah protege tu macam mana sekali pun, yang penting undi tetap masuk. Gila bosan weh! Lepas ni, kalau Mentor ada season baru, tak payah lah panggil Ziana Zain lagi. Cuba panggil Siti Nurhaliza pulak. Confirm protege dia yang akan jadi juara. Wah, dah macam mentor-mentor pulak yang bertanding, bukan protegenya.

2 comments:

  1. siti dh pnh jadik mentor mase 1st season n x menang pon..:)

    ReplyDelete
  2. @ilah chumilhahaha, pernah dah eh? gile xingt aku byk sgt mentor. =p

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails