Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 July 2010

Hari penat

Hari ini hari penat otak, penat jiwa, penat kaki, tangan, badan, mulut dan segala-galanya lah penat.

Sumber penat yang utama pastinya lah kerenah sesetengah manusia yang tak sedar diri motif sebenar datang bekerja. Kalau bos ke pengarah ke aku tak kisah lagi tau. Ini dah lah cuma computer operator. Lagi mahu tunjuk lagak. Aku tanya elok-elok, dia yang nak emo lebih-lebih. Kerjanya nak menyalahkan orang lain je.  Aku dah habis sabar ok. Aku pun dah habis malu sebab buat bising di khalayak ramai. Fine! Aku dah takde sedikit pun rasa hormat dekat orang sebegini. Yang susahnya, bila aku cakap A, dia dengar B, bila aku cakap C, dia dengar D. Orang tak effisien begini, tak patut buat tugas begini agaknya. Tertekan ok, tak tahu entah bila mahu settle semuanya. Benci!

Aku hanya mampu pusing-pusingkan biji mata je sepanjang masa tadi. Kalaulah aku ada pilihan, aku memang malas nak layan orang macam ni. 

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails