Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 August 2010

Lagi lagi Myvi

Dah lama dah sebenarnya. Baru sekarang nak tunjuk gambar kereta Myviku. Huhu

Ni gambar-gambar kereta yang tak bersalah tau.

Ni pulak si pesalah. 
Gila seronok eh kereta si pesalah ni. Hanya ada calar je. Geram betul aku. Memang kereta kebal sungguh! Bila kereta dah buruk begitu, haruslah masuk bengkel. Setelah hampir 3 minggu, dan berkali-kali telefon ke Perodua tu, akhirnya Myvi dah boleh keluar pagi tadi. Yeay!

Tapi nanti mesti rindu nak bawa CCF lagi. Aku dah terer bawak manual sekarang, Pysad.!Lagi terer dari aku mula-mula belajar drive manual dulu rasanya. Dulu-dulu aku berani drive dekat taman perumahan je (tu pun sebelum wujudnya LEKAS kat celah-celah taman tu). Paling jauh pun pergi hantar adik aku pergi balik sekolah. Hehe. Sekarang dah boleh drive Seremban-JB, aku pun tak sangka. Hahaha. 

Masa mula-mula dapat CCF tu, memang seram lah nak drive. Mati enjin, tak payah ceritalah kan. Berpuluh-puluh kali mati enjin. Kaki tak biasa lagi. Dah biasa bawak auto je. Hehe. Siap lenguh-lenguh bahu lagi sebab penat tangan asyik tukar gear je. Bawak kereta auto kan tangan rileks je kan. Muscle kat tangan macam terkejut lah, sebab tiba-tiba kena buat kerja lebih. Adalah dalam seminggu lebih macam tu. Sekarang, dah lebih hebat dari biasa. Ngeh2.

Thank you syg, sebab bagi I pinjam CCF and sanggup bersusah-susah takde transport selama ni. Huhu. I love u soo much! Tak sabar nak kawin ah! Ngeh2



No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails