Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 August 2010

Fakta hari Selasa

Fakta no 1:
Yeay, hari yang indah sebab takde kelas, tapi ada banyak sangat benda nak settle. Memang banyak sangat. Jangan haraplah boleh bergolek-golek atas katil ye bila takde kelas, kena kerah pula pergi discussion. Layan je lah. Kang, tak siap pula assignment kan.

Fakta no. 2:
Masalah kad matrik masih belum selesai. Tadi aku pergi lagi SPS. Tapi kali ni, dengan bawa resit RM20 untuk buat kad matrik baru. Surprisingly, kad matrik tu boleh pula print masa tu juga. Tapi, masalah biasa, masalah bar kod. Aku dah mula bosan dengan bar kod nih. Kesimpulannya, masih lagi tiada kad matrik. Haihh..

Fakta no. 3:
Ada sepasukan polis berkampung dekat depan kolej aku. Siap bawak lori polis tu. Tak tau ada ape. Nanti aku tanya roomate aku lah, dia kaki gosip sikit. Hehehe

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails