Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

04 August 2010

12:12 am

Eh, rasa macam dah lama tak menulis di sini. Mesti ada yang ingat aku sibuk sangat belajar. Hahaha. Well, frankly speaking, belajar tidaklah sesibuk mana pun. Lecture session was OK, walaupun satu kelas biasanya straight 3 jam, tapi aku tak pernah mengantuk lagi setakat ni. Cuma bila ada assignment tu lah yang buat aku rasa macam sibuk sangat. Yang lagi best, every subject pun nak ada assignment. Assignment pula memanjang je nak group assignment. Letih lah kena spend berjam-jam buat discussion . Haihh!

Selain dari assignment, ada lah 2-3 report lah, essay la, presentation lah semua nak kene prepare before end of semester. This course requires a lot of knowledge in this area. Aku takde subjek yang boleh tekan-tekan kalkulator pun. Semua kena ade serba sedikit knowledge, rajin ambil tau current trend, new technology..bla..bla..bla. Ok, semua ni buat otak aku letih. Bila otak letih, kena tidur. Ye lah, nak recharge tenaga balik. Hehe. So, tak sempat nak berbelog. Ngeh2

Tapi kan, broadband sebenarnya yang selalu buat aku hilang mood. Lembab macam siput. Oh, rindu nak duduk Gambang, di mana pakej RM68 tu dah rasa laju gila dah!

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails