Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 June 2010

First day in JB!

Bohong gile Pysad cakap JB udara segar? Mane ade, Pahang lagi segar ok! Hehe. Semalam dah register jadi student dah. Haihh, walaupun tak ramai sangat orang, tapi tak berapa lancar la (berdasarkan apa yang jadi kat aku). Dahlah aku disponsored, tapi stuck pulak dekat kaunter Bendahari. Ada ke patut cakap kat aku yang course aku tak wujud. Fine, aku tau lah yang ni course baru, tapi takkanlah sampai rekod tidak wujud. Jenuh aku kene tunggu diorang settle kan benda tu. Bukan tu je, kaunter buat kad matrik pun sama. Aku peliklah apasal orang-orang yang ambil  gambar before aku semua dah dipanggil nak buat semakan before diorang print kad matrik tu kan. Bila aku tanya je, diorang cakap borang aku takde. Haihh, malas lah nak mengamuk, nasib baik orang yang tekan kamera tu ingat muka aku. Entah apa-apa je diorang ni. Banyak main sangat! Geram, sebab kena tunggu lama dan lapar pula tu. Tahap kesabaran dah makin menipis dah. 



No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails