Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 December 2009

Idea bodoh malam ni

Bodo. Aku bosan ni. Agak-agak kalau pergi usha pondan kat lorong-lorong gelap tu boleh buat hati terhibur tak? Pondan kat kuantan cun gak aa.. Nasib aku suka laki!

4 comments:

  1. hahaha...td kn kat opis aku br ada cctv.so opismet aku jakun2la,konon2 nk usha awek dr atas yg lalulalang depan pagar opis...yg asik lalu lalang pondan kedai bwh,kedai pengantin.hahahha...ape lagi,layan bontot pondan tu jelah.siot gila...

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. kalau pondan cun aku leh terima lagi.. Ni kalau spesies gemuk, muka tak lawa, aku tengok pun tensen. Rasa macam nak pergi cakap dekat depan muka pondan tu, " Tolong la berhenti jadi pondan, jadi JANTAN lagi baik!"

    ReplyDelete
  3. super saiya9:31 PM

    pondan tu laki la...so mksdnye ade potensi la u suke kt pondan...hahahahaha

    ReplyDelete
  4. xnk la pondan.. msti die punye tu kecik sgt, hahahahahahaha

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails