Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

28 December 2009

Hari pertama sekolah

Hari yang dinanti-nantikan telah tiba akhirnya. Hari ni, bermulalah semester baru kat sini.Aku tak suka hari ni. Sebab secara tiba-tiba, mulai hari ini dan hari-hari seterusnya tempat parking kereta akan dipenuhi dengan kereta-kereta student. Aku rasa menyampah sebab tak dapat parking dekat favourite spot aku. Lepas tu aku akan mula menyalahkan pak guard sebab biarkan budak-budak ni parking kereta kat sini. Menyemak betul lah. Aku rasa alangkah bagusnya kalau aku ada kuasa nak saman semua kereta-kereta tu, baru puas hati aku. Bila sampai office, aku mula rasa risau. Tapi aku berlagak biasa dengan pergi sarapan dulu. Ada banyak benda yang otak aku fikir. Dan ada banyak sangat benda yang aku tak buat lagi. Terus terang, aku sebenarnya belum bersedia nak mengajar semula. Aku nak cuti lagi! Mungkin sebab dah lama tak mengajar, aku jadi berdebar-debar nak masuk kelas balik. Malam tadi, siap dapat mimpi pergi mengajar dalam kelas. Tapi aku tak ingat apa berlaku dalam kelas tu. Dari pagi sampai malam aku asyik fikir benda yang sama je. Btw, esok pagi baru start kelas aku. Entah macam mana lah muka budak-budak tu agaknya kan. Risau aku kang aku syok sendiri je cakap dekat depan, budak-budak tu tak layan aku pun. Tapi, yang paling buat aku risau ialah pasal subjek yang aku kena ajar semester ni. Haih, dunia ni tak adil!

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails