Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 December 2009

Belum cuba belum tahu kan?

Ilah dah nak jadi chef tersohor dah ni. Tak lama lagi mesti masuk tv, leh kalah chef wan ni! Aku pernah gak berangan nak masak sendiri untuk makan malam, konon-konon nak save duit la kan. (faktor utama)  dan sebab dah muak makan dekat kedai. Tapi masalah utama adalah aku malas nak pergi beli barang-barang nak masak. Kan bagus kalau balik rumah family, ada banyak bahan mentah dalam fridge. Boleh selongkar dan masak apa sahaja yang diingini. Lagi satu, setiap kali balik rumah petang-petang lepas kerja, selalu rasa penat dan mengantuk yang melampau. Macam la banyak kerja sangat dekat ofis. Haih, bila nak berubah ni kan..aku rasa aku takde la bengap sangat tak reti nak masak. Cuma kurang rajin je sebab faktor-faktor tertentu. Mungkin tahun baru ni, aku boleh berubah jadi lebih rajin mahu memasak!Ceh.. saje je nak kena tunggu tahun baru jugak kan..

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. aku terbalik ngan ko..aku sgt2 suke pg beli brg dapur..rase mcm dh jd bini org..hohoho..gatal sungguh!

    ReplyDelete
  4. hahaha.ko mmg gatal!

    ReplyDelete
  5. sarah5:11 PM

    aku xsk masak sbb nti aku mkn byk...walopun goreng telo n masak nasik je..nti aku gemok!

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails