Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

07 October 2010

Seluar kecik, kasut besar


Bukan kaki aku. Kaki aku tak cukup kayu macam ni ok. Hahaha. Sebenarnya nak meluahkan perasaan sebab tadi ternampak seorang mamat yang pakai sebijik gaya macam kat atas ni. Fesyen macam ni, aku boleh terima perempuan je pakai. Bila orang lelaki pun dah mula nak ikut gaya macam ni, aku rasa dah macam pondan pulak. Yelah, lelaki kan mana boleh pakai seluar ketat-ketat. Tak bagus untuk kesihatan kan. Tapi budak yang aku nampak tadi, kasut dia lagi besar dari kasut kat dalam gambar atas ni, Warna hitam, jenis yang lebih kurang macam dalam gambar, tapi dekat tumit dia lebih tinggi. Kasut yang dia pakai serupa macam safety shoes je. Hahahaha. ok, tu je review fesyen pelik di sini. Banyak lagi fesyen aneh yang aku simpan dalam hati, yang ni kira dah paling tak tahan lah. Hehe, bai!

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails