Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 February 2010

Am I that old?

Adakah aku dah tua bila aku rasa semput masa nyanyi 2 buah lagu Taylor Swift malam tadi? Haihh, susah ok, terkejar-kejar nak bernafas nyanyi lagu dia ni. Pelik betul sebab dia nampak tenang je bila nyanyi. Kenapa aku tak setenang itu? Mungkin perlu lebih banyak latihan lagi ni. Ngeh ngeh. Yang penting dapat lepas gian nak berdangdut setelah sekian lama. Oh, seronok pula bila sesi karaoke kali ni tak disertai lelaki-lelaki. Tapi, macam bodoh bila tiba-tiba lupa cara pilih lagu guna remote tu. Yelah kan, biasanya ada orang lain yang pilihkan lagu. Aku tinggal nyanyi je.

5 comments:

  1. athie,cane suara ko bila nyanyi???aku xdpt bygkn!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha.. hanya merdu bila nyanyi dangdut ok! (perasan) . tp aku bantai gak lagu meet uncle hussain. ngeh2

    ReplyDelete
  3. wow!gila!aku pon nk terai la aku rase sbb mak aku ckp aku baca ikrar pon suara dh lunak~apetah lagi aku nyanyi dangdut...ngeh2...oih!!!xnk dangdut aku menci la.minah tu org indon.DAMN!-tetibe-

    ReplyDelete
  4. jom2.. nyanyi boleh release tension. ngeh2.nnti aku pilihkan lagu putus cinta yg sesuai utk ko. hahaha

    ReplyDelete
  5. athie,tp aku suke lagu "gantengnya pacarku" sbb aku suke part yg die ckp "eeeeee yahhhhh!" ngeh2 ;P

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails