Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

05 January 2010

Bibir bak delima merekah?


Ok, ini bukan aku punya!
Nak tau apa aku buat setiap pagi? Biasanya, lepas gosok gigi, aku berus sekali bibir. Konon-konon nak skrub kan bibir la. Buat lembut-lembut je, jangan kasar-kasar kang berdarah pulak! Marilah cuba, rasanya boleh dapat bibir macam kat atas tu.

5 comments:

  1. laaa kene berus bibir ke..saket la nanti athie!! emm ko beli lipstick kale ni, dapat la bibir secantek diatas...hehe..persediaan untuk hari penting ke berus2 bibir nie??

    ReplyDelete
  2. bibir mmg penting di hari penting itu.hohoho

    ReplyDelete
  3. hahaha.. kan? kalau aku beli lipstick kaler ni, aku nk pakai time bile je pon? takkan nak pakai time g mengajar, kang student aku terpegun plak. hahahahaha

    ReplyDelete
  4. ana lagik12:21 AM

    aaa bagusss aa dorang terpegun...suapye attention kat mulut ko..denga sebijik2 ape ko cakp..hhaha

    ReplyDelete
  5. hahaha.. ana bengong! xmo aku dorang terpegun2..

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails