Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 March 2011

Oh my, it's been a while. Hahaha. Well, I already go for my 1st monthly checkup last Monday. Yeah, initial plan was for hubby to accompany me. Yelah, pregnant anak sulung, lepas tu nak pergi check up kat Klinik Kesihatan pulak tu, haruslah nak menggedik bawa hubby sekali kan. Sekali, masa kitorang datang hari Jumaat tu, nurse bagitahu suruh datang Isnin pulak sebab Jumaat hari scan baby. Damn. Patutlah lengang je. So, hari Isnin aku datang balik klinik, sekali nurse makcik tu tanya ada bawa dokumen semua tak. Aku dah, haihhh, takde pulak nurse hari Jumaat tu bagitau aku nak bawak apa-apa, padahal aku dah tanya dah. Dia siap cakap, datang bawak result UPT ni je.Bodoh ok, kena tanya macam-macam : "Datang dengan siapa?" "Kenapa tak datang dengan suami? Suami mana?" Haihhh, ingat aku mengandung takde suami ke apa kan. Sabar je lah aku layan kerenah nurse tu. Kalau bukan hubby yang suruh aku checkup KK ni, memang takdenye aku nak pergi. Dalam hati aku:  "Anak no 2 nanti, aku nak pergi private ahh camni". Hehe.

Oh ye, baby sekarang dah 3.1 cm. Kecilnya. Besar baik-baik ye dalam perut. Can't wait!

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails