Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

09 March 2011

Mommy and baby yang sihat

I'm 9 weeks pregnant. Yeay!

Selalu sangat rasa lapar. Well, masa awal-awal dulu pun lapar jugak. Haha. Tapi sekarang, rasa lapar tapi tak berselera nak makan nasi. Nak makan benda-benda selain nasi je. Sebagai ganti, aku cuba lah makan roti dan buah-buahan. Boleh ke macam tu?

Lagi satu, memang wanita pengandung ni suka menangis eh? Lately, aku sangat mudah menitiskan air mata. Hahaha. Entah, macam tiba-tiba rasa sedih lah apa lah, padahal takda apa-apa pun. Macam tengah drive dari Seremban-JB tempoh hari je pun adalah dua tiga kali aku menangis sebab sedih pasal apa pun aku dah tak ingat.

Fuhh, what an emosional journey..so far. Looking forward for more to come. Hahaha

1 comment:

  1. aaa..aku pun tak selera makan nasi.banyak makan buah and roti

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails