Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 January 2011

Accident lagi lah

Auwwww..Myviku accident lagi. This time, husband did it. Hehehe. Kejadian berlaku 3 hari yang lepas di Lebuhraya Utara Selatan masa nak balik JB. Sebab dah ada husband, aku pun tidur je kat sebelah. Husband lah ni provoke aku suruh tidur. Aku memang suka je lah bila orang suruh tidur kan. Hahaha. Accident sendiri je tak melibatkan kenderaan lain. 

Yeahh, itu dia, cermin yang berkecai dah ditanggalkan dan side mirror yang patah.

Tapi yang penting, kami berdua selamat. Aku memang tak tau apa lah, sebab buka mata je nampak cermin tingkap kat sebelah dah berderai. Myvi je cedera. Haihh, aku rasa yang belah kiri ni jeles lah sebab last time accident kena kat belah kanan. Ha'ah, dah dua kali accident dah kereta nih. Memang suwey ke apa ke tak tau lah. LOL.

2 comments:

  1. saya tau saya tau (sambil angkat tgn)...
    nk beli keta yg lagi besaq la tu...
    go baby go!!!

    ReplyDelete
  2. Mimi: memang bertuah sangat lah kalau dapat kereta besar. hahahaha

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails