Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 January 2011

Entri bosan

Kehidupan selepas berkahwin memang berbeza. Haha, walaupun jawapan standard aku kepada soalan "Camne bile dah kahwin?" adalah " Macam biase je! ". Entahlah, aku adalah malas mahu menjawab. Takkanlah aku nak bercerita segala macam jenis perasaan yang aku rasa dekat kau kan.Macam lah kau sanggup nak dengar kan. Jadi aku anggap semuanya hanya pemanis mulut sahaja. Sengaja mahu ajak berborak-borak mungkin. Anyway, thanks for asking. Hehe

By the way, siapa yang tak kahwin lagi, cepat-cepat lah kahwin, best wooo dah kahwin! Walaupun, macam-macam benda leceh dan remeh temeh yang kita kene fikir bila nak buat kenduri kahwin ni.. tapi layankan ajelahh. Nak mengamuk sekali sekala pun boleh. Jangan selalu sangat, nanti tak comel dalam gambar. Ngeh2.


1 comment:

  1. siot aaa ati... nk kawen gak lah camnih!!!

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails