Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

24 November 2010

Masa dulu aku

 Warning: **Siapa rasa nak sentap, tak payah baca**

Ok, aku memang bukan yang terbaik, dahulu. Tapi mungkin aku cuba jadi yang terbaik masa tu. Walaupun kau tabur la dengan seberapa banyak janji-janji manis sampai aku sendiri pun dah lupa patah bicaranya. Agaknya aku yang dulu memang lembab ke? Aku fikir dan yakin yang itu yang perlu aku lakukan, hanya itu yang boleh membantu. Lagipun, apa yang kau harapkan? Aku perempuan, bila setiap kali disogok dengan cerita sedih dan air mata, memang lama-lama hati boleh lembut. Walau dahulu bersungguh-sunguh berjanji pada diri tidak akan berlebih-lebihan membantu jantan yang belum tentu jadi suami. Fuhh! Sial gila, sebab aku memang lembik kot. Masa pertama kali agak payah juga. Tapi bila dah sekali dapat, dua kali dapat, yang seterusnya akan jadi lebih mudah. Ini semua sebab cepat sangat kesian, simpati lah konon. Damn!

Sekarang ni, bila aku dah tak harapkan satu sen pun kembali. Kenapa kau kena melalak lagi pasal benda lepas? Yang dah memang pasti, dalam cerita ni, yang paling malang itu adalah aku, yang paling rugi itu pun aku. Mungkin mahu menunjuk sudah berubah kah? Kau yang ungkit dulu, salah ke aku tuntut yang memang sepatutnya jadi hak? Ah, hati aku sakit. 

And please, tolong lah jangan memekak lagi, aku rimas! Satu lagi, "lepas ni dah tak pakai nombor ni lagi?" wtf, ada aku tanya? Like, hello? Ada aku kisah? sedar diri sikit boleh tak? Aku letih nak layan.

5 comments:

  1. what happen athie?sedey betol cerita nye..sabar2..dugaan tu..

    ReplyDelete
  2. dia dah delete aku dr fb! ape salah akuuuuuu~ wuwuwuwuwu. hahaha

    ReplyDelete
  3. @Sharifah Fatiha hahaha, yg ko nk sgt dgn die tu buat ape, die pun dh delete aku jgk, aku xsmpat nk remove die dulu. LOL

    ReplyDelete
  4. @Ini Raha well, menda2 yg bikin pns lahh, haha

    ReplyDelete
  5. wah athie.apekah.btw 25hb dah hepi dah!

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails