Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

05 November 2010

Update terkini

OK, rasa lama sangat tak tulis ni. Busy amat dengan assingment lah, project lah, proposal lah.. nak makan dengan tidur pun kadang-kadang tak sempat. Kesimpulannya : Banyak kerja + stress = KURUS! hehehe. Tapi sekarang dah lega dah sedikit, sebabnya dah nak final exam. Suka pulak aku dah dekat final, akhirnya penderitaan dah nak tamat. Walaupun ade lagi 1 assignment and group project yang tak selesai lagi. Namun aku tetap rasa macam rileks je. Hoho. Senester depan, lain cerita lah kan. 

Back to wedding preparation, perghh.. bosan pula bila ramai-ramai orang tanya pasal preparation ni. Penat nak ulang2 jawab. Huhu. Aku pemalas ok. kalau boleh nak siap-siap record je, so bila orang tanya senang aku tekan play je nanti. Well, minggu lepas dah pergi beli perabot nak letak dalam bilik seperti:
 dan ini
eh, ada sekali pula bakul-bakul tu kat atas meja mekap nih (mekap lah sgt, muahaha). Mak aku lah ni letak sini, mula-mula bakul ni normal je kan, bogel macam bakul biasa yang tak menarik langsung (minggu lepas).

Taa daaa.. buat-buat magic sikit. Hehe. Balik-balik je malam tadi, tengok bakul-bakul ni dah berbaju. Beruntung betul ada mak berbakat menjahit nih. Kain pun guna langsir lama yang dah tak guna je. Bagus, jimat dan tak membazir. Aku suka! ngeh2. 

**Nanti nak ambil kad kahwin, Yeayy.. tak sabar! =)






No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails