Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

20 September 2010

Hari pertama selepas cuti

Fuhh, gile lama bercuti. rasa nak balik JB memang malas gila. Kalau boleh tak nak balik dah. Nak cuti je sampai bila-bila. Haha, Tapi bila membebel dengan tunang pasal malas nak belajar lah apa lah, ok, serius banyak kot aku membebel benda macam ni, especially bila aku rasa stress banyak sangat kerja yang tak siap-siap.*Kesian u syg, tapi i peduli apa, u kena dengar jugak! U je tempat i mengadu. Hehe* Akhirnya sedar diri, walaupun tunang offer cakap jadi suri rumah je, haihh, jadi suri rumah macam best eh, tapi nanti tak banyak duit nak berjoli katak. Hahaha, nanti mana nak dapat duit nak beli kasut-kasut, baju-baju dan sebagainya barang-barang lain sebagai reward kepada diri sendiri kan? So, nak tak nak, harus kembali ke sini, dan layankan je semua benda ni.

Eh, tadi ada budak puji nama aku sedap. Haha, termalu-malu aku tadi. Jarang gila kot tetiba ada orang cakap kat kau, " Sedap lah nama awak!" Aku sengih-sengih bangga je. Lupa pula aku nak tanya nama dia pulak. Entah-entah dia berharap aku puji nama dia balik? huhu.

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails