Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

17 May 2010

Masa untuk berseronok

Seronoknya jadi cikgu. Ada Hari Guru. Hahahaha..Nanti mesti dapat hadiah banyak-banyak. Kalau kat rumah mak ni, mesti aku yang jadi tukang buka hadiah-hadiah mak aku. Yelah, memang muka tak malu sikit. Tapi, mak aku bukan nak buka semua pun. Dia pilih-pilih hadiah mana dia nak buka. Aku tension je tunggu. Last-last aku buka je semua. Senang. Unsur-unsur suspens semua dah hilang. Ngeh2. Ala, lagipun biasanya nanti aku juga yang tukang kemas dan simpan hadiah-hadiah dia. Tapi, kadang-kadang kalau ada hadiah best yang aku yakin mak aku takkan guna sampai bila-bila, aku cilok je dengan kebenaran. Kan seronok tu.

Dulu-dulu aku pernah berangan nak jadi cikgu sebab nak dapat hadiah masa Hari Guru. Macam bongok kan. Nasib baik  aku tak jadi cikgu sekolah tu. Matlamat je dah salah. 

 

No comments:

Post a Comment

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails