Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

07 December 2010

Perdana Menteri Wanita Malaysia kot?

1. Banyak sangat teknik photoshop dalam gambar ni atau BOTOX?
2. Sebab aku hari-hari tengok TV, jadi aku semakin peka dengan kehadiran muka Rosmah di muka TV. Aku rasa, sepanjang minggu lepas je, hari-hari muka dia keluar TV.
3. Siapa bagi gelaran First Lady of Malaysia kat dia nih?
4. Dari pemerhatian aku, bolehlah aku katakan yang dia adalah seorang yang amat sibuk. Agaknya lebih sibuk dari Najib. Tengok siap ada website sendiri lagi



Kenapalah Rosmah tak boleh jadi macam Tun Dr Siti Hasmah masa zaman Mahathir dulu. Mungkin boleh buat aku rasa kurang muak sedikit.


1 comment:

  1. muka dia ni confirm buat facelift la ni athiey. hahah. ketat sungguh!

    ReplyDelete

Aku terima je korang cakap ape pon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails